poniedziałek, 26 grudnia 2011

Dziękuje za zdj Bimberka ;P
Niestety swojego wam nie dam niestety ;/ A może stety? Sama nie wiem. Jakieś zdj mam, siostra mi robiła, ale wszystkie jakieś takie rozmazane. Ten dzień spędziłam trochę u babci, trochę u cioci. Przed chwilką oglądałam "Dlaczego nie" serdecznie polecam.
Chciałabym wam serdecznie podziękować za komentarze pod moją poprzednią notką. Wchodzę dziś na blogaska patrzę a tu trzy komentarze i więcej obserwatorów. Jestem tutaj po to żeby było więcej obserwatorów i nic więcej. Jeżeli blogasek będzie często odwiedzany przez was to ja znikam i tyle. Nie będę wam do niczego potrzebna. Teraz chcę pomóc Bimberkowi rozkręcić go i pomóc w różnych sprawach i tyle.
Sprawiacie mi wiele wiele radości dodając się do obserwatorów i dodając komentarze. Więc róbcie to jak najczęściej.
Do następnej Nemo

Edit:
 

4 komentarze:

мαנтα. pisze...

` meega fotoszek. ejj, nje nje nje .. ja się nje zgadzam żebyś odeszła:D zapraszam do mnie. :***

Meyki pisze...

Dzięki za komentarz. A tak w ogóle fajny blog.
Dodaję się do ob i liczę na rewanż :D
Pozdrawiam Meyki :)

Angel;DD pisze...

Właśnie ja się też nie zgadzam,masz tu Nemo zostać . !Post fajny napisałaś;* <3 ciekawe zdj dałaś oj Nemo ;* <3

Jak każdy, mam marzenia . ♥ pisze...

świetne zdjęcie ;)
pozdrawiam ;)