niedziela, 25 grudnia 2011

Nemo ♥

No to może coś ode mnie na święta? Szczególnie dla fanów Bimberka
http://www.youtube.com/watch?v=nAI_xI9wQnE&feature=relmfu
Tu macie dwie piosenki świąteczne, które na prawdę wpadają w uszko :) Te święta są na prawdę cudowne. Jak by był śnieg to by były idealne ♥
Wstałam rano w wigilię jak zawsze zaczęłam dzień od kłótni z siostrami, ale to nic. Pojechaliśmy na targ po choinkę i kupić sb troszkę ubranek. Kupiłam sb spódniczkę. Nie żebym lubiła spódniczki, ale trzeba czasem zrobić wyjątek tak jak święta, albo siostry komunia, więc kupiłam sb taką z kokardką. Później z tatą pojechaliśmy do fryzjera. Zawsze miałam cieniowane i długie włoski, teraz ścięłam sb na równo i do ramion. Tak to jest dla wszystkich szok, ale mam to gdzieś, kochałam moje zajebiście długie włoski, ale w krótkich mi tak fajnie. Nie spodziewałam się że aż tak na krótko mi zetnie ale to nic bo wyglądam tak dziecinnie. Jestem tak młodo wyglądająco dziewczynką. Zdj niestety nie mam, spróbuję coś jutro wykombinować, więc w tym tygodniu możecie się spodziewać mnie na zdj :D

Wigilię jak co roku spędziłam u babci. W tym roku mama postanowiła że jedziemy na pasterkę. Byłam raz tylko na pasterce jak miałam jakieś dziesięć latek :P Ksiądz wraz z młodzieżą ślicznie ustroił kościół. Jak obaj księża wyszli na ołtarz to był pokaz lampionów.
Wszystkie światła zgasły, najpierw zapaliły się lampki z tyłu, które migały, później na ołtarzu, następnie po bokach. Po kolei zapalały się światła na ołtarzu, po bokach i na sam koniec wielki żyrandol. Było niesamowicie. Na prawdę to było cudowne przeżycie.
Jak wróciliśmy do domu otworzyliśmy prezenty. Dostałam prostownicę którą bardzo a to bardzo chciałam i książkę "Szkoła gwiazd".
Dzisiejszy dzień spędziłam u drugiej babci.
Wyszłyśmy z mamą na spacer i pospacerowałyśmy nad sam zalew. Chodząc tam i śpiewając "Ulice" Klik czułam się jak w jakimś teledysku.
Spacerowałam, śpiewając wiatr rozwiewał mi włosy. To była jedna z magicznych chwil ♥


Po za tym ja sobie tu piszę a wy wgl mnie nie znacie. (Po za Nathalii) Jestem Nemo :P Tak tak Nemo, nazwana tak przez tatusia ;d
Bimberek pisała o mnie już w notce jednej Klik
Bloga już swojego nie mam. No niestety a może stety? Nie wiem sama.
Bimberek już dawno pozwoliła mi tu pisać. Sama nie wiem kiedy to było, ale dopiero jakoś tak jak czytałam jej notkę i zobaczyłam że napisała o piosence którą lubi (bimberka piosence) to postanowiłam że dodam coś od sb, które bardzo a to bardzo uwielbiam. I słucham ich cały czas, na zmianę.
Dobra rozpisałam się troszeczkę, ale nic na to nie poradzę ;P
Do usłyszenia Nemo ;*

4 komentarze:

Paula Golonka pisze...

fajny blog. dodaje sie do obs. ;)

Jak każdy, mam marzenia . ♥ pisze...

jej, świetny blog, naprawdę ! ;)
obserwuję ;)

мαנтα. pisze...

` mhm. dziękuję za komentarz i za obserwacje. również obserwuje. :D :* ja kocham nosić spódniczki. sama nje wiem dlaczego. dokąd miałaś włosy ? :D :**

Nemosiaście ♥ pisze...

a włoski miałam prawie do pasa :P