poniedziałek, 26 grudnia 2011

Goście♥ i Nemo coś dla cb ;*

Cześć;*
No i co zauważyliście,em nie co tylko kogo ,właśnie;*
No kogo ?
Dobrze powiem wam ten gość no moja koleżanka Nemo
Napisała mega post,podobał mi się bardzo i ta muzyka mm ;d jb

No to co dziś działo się no opowiem wam no to biorę się do pisania ;]:
Dziś nawet długo pospałam sb heh^^ no wiem dlaczego bo wczoraj poszłam spać około 1 w nocy;]Hah wiecie czemu tak późno?ponieważ siedziałam na blogu ;] z Kasią ;*pomagałam i w różnych rzeczach w blogu♥ i za to cię kocham Nemo <3 ;* heh^^d potrzebna bd zobaczysz;d<3
No i musiałam wstać bo mamusia nie dała mi pospać bo musiałam ogarnąć troszkę domek ;* ahh ;d bo goście po południu mieli być :D no to wstałam i wziełam się do roboty;* a musiałam szybko sprzątać ponieważ na 11;30 do kościoła ;]
Ale nawet nie wiedziałam że tak szybko się obwinę z tym sprzątaniem ;* heee^^;] W kościele było dużo,dużo osób jej ^^ cały kościół ;d
Po mszy musiałam iść do zachrystii do księdza żeby mi podpisała książeczkę z podpisami ;] ;*
Potem jak przyjechałam to musiałam  pomagać mamie przy wystroju stołu talerzami,szklankami i tp.;];*
heh^^
I tak o 14 przyjechali goście:szef tatusia z żoną i ,siostra tatusia z mężem i córką;* ;d
hehe^^ pośmiać się możnaa hehe^^ i jeszcze nadal siędzą ale mi się już  nie chce siedzieć przy nich to opisuje co się dzieje;] heh^^;* Najlepszy wujek opowiadał taki kawał że każdy się śmiał hehe^^ lOl ;* nie opowiem wam bo nie pamiętam końcówki tego kawału.xd




No Nemo coś dla cb ;*:






 <3 słOdziak<3;*


i tu pare jego słodkich zdj;*:

Ja też takiego che manekina heh a ty Nemo<3 . ? ; >

Dobrze kończe papa;* teraz czekamy na post Nemo kOchanej <3 ;*jestem ciekawa co opiszesz:d<333




1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

no jasne że chcę ;P