wtorek, 27 grudnia 2011

;*

Cześć wam wszystkim,wiecie teraz chce mi się bardziej pisać tu ;* bo wiem że bd  tu zaglądać,chyba mam racje czy nie?...
Cieszyłam bym się jeszcze bardziej jak było by jeszcze więcej obserwatorów i komentarzy;dd

Jak wam minął dzień miśki..?;*
Bo mi  śmiechowo;*Heh^^nie nudziłam się chociasz;]
Wstałam o 10:00,może bym spała dłużej ale już siostra cioteczna miziała mnie po poliku i przebudziłam się;dd ubraliśmy się i zaczeliśmy oglądać tv a potem zjedliśmy śniadanie i po śniadaniu graliśmy w bilarda-kinia dostała w prezencie na mikołaja ;dd
hehe^^ fajniee się grało, ograła mnie ale potem ja ją xdd;*
O 13 weszliśmy na neta i pisaliśmy sb,siedzieliśmy na gg i słuchaliśmy muzyyy xd;*
Potem graliśmy w szachy,rysowaliśmy i wygłupialiśmy się haha^^ co tu się działo lol;]
Później był obiad a po obiedzie gralismy w spadające małupki -taką grę ..xd co znów kinia dostała na mikołaja..xdd;] I tak jakoś minął nam dzionek ;*
Po 21:00 pisałam z Kinią(słoniś) ale Kinia moja sis w tym przeszkadzała haha^^ i ciekawie sb pisaliśmy xdd

Ps.Bd mieć na jutro dla was niespodzianke ,zobaczycie jutro bajOo ;*;*;*;*

Nemo fajny napisałaś post ;* ale zdj.nie bo masakra wyszłam..;/ yhtyy;*

4 komentarze:

Ankyls pisze...

lubię tą piosenke ;)

Nemosiaście ♥ pisze...

nie no coś ty zdj nawet ładne :P

Paula pisze...

fajna ta piosenka ;)

Zapraszam do mnie! xd
www.mojaksywatopaula.blogspot.com

optymistka. pisze...

Rihanna < 3