czwartek, 29 grudnia 2011

Haha bimber podobny do ciebie tej miś jest ;p
Jestem tak zmęczona dzisiejszym dniem, że mi się spać chce. Nic dziwnego poszłam spać po północy i wstałam przed dziewiątą. Odkurzyłam, pozmywałam i posprzątałam i przed dwunastą Kija u mnie się pojawiła. Spędziłyśmy trochę czasu przed komputerem. Jak mama przyjechała to zrobiła nam coś do jedzenia i zawiozła nas do koleżanek. Na miejscu zadzwoniłam po chłopaków wstąpiłyśmy po koleżankę i poszłyśmy na plac zabaw. Jednak było strasznie zimno i zaraz postanowiliśmy wrócić do domu. Wracając do domu zaczepił nas jeden pan:
-Wyszłem zobaczyć jakie to ładne dziewczynki idą. A ode mnie taki ładny kawaler właśnie wyszedł
-A myśli pan że od kogo wracamy?
-No ale on był taki ładny specjalnie dla ładnych dziewczyn jak wy.
-Że nie wiedziałyśmy to byśmy przyszły wcześniej
Tak tą rozmowę przeprowadziłam wyłącz nie ja bo Paulina i Kija się bały :P
Zadziwia mnie jak starsi ludzie, nie wstydzą się nawiązywać nowych znajomości.
Jej Kija zrobiła sobie kolczyka w nosie i to przyśpieszyło decyzję mojej mamy. Oczywiście mama powiedziała że mogę mieć, ale dopiero w wakacje kiedy ja już chciałam mieć na maja. Moja mama jak zobaczyła u Kingi to powiedziałam że bierze wypłatę i jedzie sobie zrobić:
-Mamo mi też proszę.
-W wakacje
-Mamo na urodziny. Proszę sama zapłacę.
-No dobrze.
I już w kwietniu jeju. No tak tyle że teraz na moje nieszczęście chłopak się nie chce zgodzić ;/ Jeszcze powiedział że może, ale teraz jak się dowiedział że chcę pod wargą to powiedział że nie ma mowy. No ale już ulega.
Jejku jestem taka szczęśliwa. Aż ode mnie kipi szczęściem i podekscytowaniem. No tak jak teraz uległ już prawie kolczykowi to powiedziałam że przed majem ścinam jeszcze krócej włosy (które do maja zdążą mi odrosnąć na tą samą odległość) Znowu się wkurzył bo stwierdził że w długich włosach mi jest ładnie. No ale od kąt pamiętam mam długie włosy, chyba pora na zmianę.
Dobra jestem tak szczęśliwa że nie wiem co mam pisać i jak zlepić to w zdanie żeby było sensowne
Do następnej Nemo
Kocham to ♥

6 komentarzy:

мαנтα. pisze...

` zmiany są potrzebne. ;) w sumie fajnie, że ma swoje zdanie na temat czy sobie zrobić kolczyk czy nje. widać , że mu zależy. szczęścia. :*

Angel;DD pisze...

No właśnie popieram koleankę z dołu;** i miłości NemoO<3 ;*;*; heheh^^<3

Nemosiaście ♥ pisze...

bimbi chyba z góry ;p
dzięki wam ;D

Angel;DD pisze...

nO z góry hehe^^;*;**;*;*;*;<333


nmzc <3

Anja pisze...

dokładnie zmiany są potrzebne : )
no właśnie.. miłości ! : )
pozdrawiam i obserwuje.

wigga pisze...

czasem trzeba coś zmienić, ale zastanów się najpierw 5 razy :P