sobota, 31 grudnia 2011

Sylwester;*

Cześć ;*
Na początku powiem wam :
Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ;* ;d
Bawcie się do rana . !;d



A u mnie nie za ciekawie się zapowiada Sylwester,siedzenie w domciu przed telewizorem ;d i czekanie na północ <3 ;** ;d hehe^^;]
Słuchanie piosenek i czytanie książki <3;*;*;


Wczoraj too nie miałam już sił napisać posta,widzę że  Nemo też nic nie napisał  coś o wczorajszym dniu ;] heh^^ ja wczoraj szukałam szkół do jakich dalej pójdę,niedługo bd się logować do szkół jej nie chce się rostawać z moją klasą,chociaż jest głupia ale uwielbiam moją klasę<3;*;*; ;c

Ale już takie życie nic nie poradzę ;d jej ; /
Dzisiaj to wstałam o 13 po południu ,ciekawie,od razu jak wstałam wzięłam ogarnęłam do m i zaczęłam odrabiać lekcje ;d a teraz sb siedzę ,jest godzina 18:45 ,oglądam jakiś film .xdd;*

Spadam już,Jeszcze raz życzę udanego Sylwestra . !


Adzia ;* <3
-Kubuś pamiętaj kOcham cię <3 mój ty;*;*; Kingaaa też ciebie kOcham mojaa przyjaciółeczka od serca<3 mm ;* ty to zawsze pomożesz<3mojaa blondyneczkaa ;** <3
Jeszcze do was wrócę o 24<3;*;*;*;] <333



Pozdrawiam Kingę(Dawidową) ;*
Nemo(też Dawidową)
Kindziee;*
Kubusiaa ;* <3;]

Brak komentarzy: