czwartek, 16 czerwca 2011

Troszke o dzisiejszym dniu i o mOjej kUmpeli . ;**

Dziś było nawet ciekawie;]
W klasie było 2 osoby ;D
Jak przyszłam to byłasm w klasie było nawet dużo osób,pani kazała nam rysować;]
Ja Oli narysowałam rysunek i taka beka była;]
Nie mogliśmy narysować zwierząt,Paweł też niezły rysunek był a ludzika jak narysował ,z olką ise zaczelki śmy v\brechtać;]
Zasada to ju ż nie wspąmne jakiego słOnia narysował haha^^ xde
I t rysunk8i miały być na wystawie a ja Oli mówiłam jak by co to ty rosywwoałaś hehe^^^;]
Jabko było bOskiee naprawde haah^^ xdeee

Potem wyszliśmy na dwór i graliśmy w siate ;]
Później Mati przyszedł to poszliśmy zagrać z 5 klasą w ręczną;]
To był mecz zacięty hehe^^ ;]
Byłam bardzo wycięczonaa ;]
Maskara;]
Ale musiał wygrać ale nie było tak źżle jakoś poradziłam sb z mOją grupką;]
 Potem graliśmy w siate z 6 ;]
Było nawet fajniee;]
Wygraliśmy no przeciesz to 1 i 2 gim hehe^^;]
Anitak i ja poslziśmny sb do sklepu jak wróciliśmy to siedizeliśmy z resztą na ławce;]
Zaczeliśmy sie o coś sprzeczać i SAnita mnie oblała ;]
Ja ja też  hehe^^ i wszyscy byli mokrzy;]
Potem miałam mokre włosy i bluzke ;/Jeszcze Anita potłukła tymbarka i miałam torepke całą mokrą ;/
Tak do domu pojechałam  o13 ;]

Na tym chyba kończe paap. ;***

A jak czytacie lub bd czytać tego bloga to polecam wam też taki link mojej koleżanki ,,pozytywnie nakręconej '';]
Ona też opisuje różne rzeczy ;*
A pomysły ma zabujczee ;]
Wariatkaa ;*

Lubi bardzoO Hello Kitty ,ma tam pare fotek to możecie zobaczyć
Macie tu link:
http://pamitnikwariatki.blogspot.com/

Macie tu pare fOt które bardzo lubiee . ;**




To ostanie Bardzoo mi sie podobaa ;]
Ja też mam tsakie same okularkii < 3 ;***********

Lovee Kasiuu . ! :*
mOjaa pozytywnie zakręconaa . ;******
Polecam ten link on jest zajebisty . ;**


 Kasiu a to dla cb ;
Heh < 3

1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

ta lolicia sukienka jest zabujcza i nie mogłaś wybrać lepszych zdj no proszę cię no ale dobra giiit zobaczysz jak ja na cb napiszę na moim blogu oooooooooo pożałujesz tego mała