czwartek, 23 czerwca 2011

Jazda na rOlkach . ;*

Dziś sie najeździłam oOo aż nóg nie czuje ;]
Byłam u Kasii,pogadaliśmy sb o różnych rzecach beka była hehe^^
Potem sb kupiliśmy lOdy i zajadaliśmy heh^^;']
Później poszliśmy na plac zabaw i weszliśmy na taką drabinee dużą z metaluu,wpieliśmy sie wysokoo;]
Kasia gadała troche o szkole,o sb heh^^ ;]
Jeździliśmy sb po Woli i po Kuźni;]
Heh^^ ja sie najeźdzłam że nie miałam sił ,pojechałam do Kasi o 14 aa wróciłam o 17;]
Heh^^
trOszke sie po było;]
Hah^^,słuchaliśmy muzyyy i co jeszczeee a mieliśmy jechać do Jastrzębiaa ale sie rozmyśleliśmyy dojechaliśmy tylko do Woli Małej heh^^ ;****

Alee superr było :*


poznajesz chłopaka, podoba ci się, nawet bardzo. wstydzisz się zagadać ale cały czas o nim myślisz. zastawiasz się jaki jest, co lubi. stwarzasz w swojej głowie sytuacje w których moglibyście się bliżej poznać. ukradkiem patrzysz na niego gdy ten przechodzi akurat obok. wyłapujesz wszystkie informacje o nim z rozmów innych osób. stawiasz wnioski. kreujesz jego obraz w wyobraźni i nie jesteś świadoma tego ze to fikcja.









Bo Ja Bez Ciebie Zginę! Bo Ja Bez Ciebie Nawet Nie Wiem, Jak Żyć.


Zrozumiałam, że nigdy nie będę częścią Twojego świata. I to mnie zabija...!;(

Myśle o Tobie cały czas. Stracony czas, bo nie mam u Ciebie szans...


-Chciałabym kiedyś usiąść na trawie , spojrzeć w niebo i z czystym sumieniem powiedzieć : ' Tak, jestem cholernie szczęśliwa ...Ale to nie realnee ;(

Ja wezmę klej i posklejam serce , ty weź kredki i domaluj mi uśmiech .
, tak bardzo chciałaabym Ci powiedziec ........♥


Nie wiem, co moje oczy widzą w Tobie. Nie wiem, dlaczego myślę o Tobie. Lecz wiem, że jest to coś przykrego. Przykrego, bo nie wzajemnego.


-Jak myślisz ile litrów łez jeszcze mogę wypłakać?-Przez Niego? Miliony.


...mimo wszystko wciąż jesteś osobą, dla której zrobiłabym więcej niż dla pozostałych!

Sen to jedyne miejsce gdzie moge Cie teraz spotkać...

Do samego końca będę pamiętała o Tobie, bo nie chcę zapomnieć o takiej osobie ;*

Zapomnieć Ciebie to tak jakbym zapomniała własne imię...

Pamiętaj, że ktoś o Tobie marzy i smutek ma na twarzy...



Czemu zawsze kochamy tych, których nie możemy mieć... ;((

1 komentarz:

Takie moje bez sensowne;/ pisze...

Czad;*

Heh wierszyki też;*