niedziela, 26 czerwca 2011

Siema siema . ;*


Dziś powiem wam że było fajniie . :*
Poszliśmy z Marysią do kościoła na 11.30 ;*
Heh^^;]
Wiedzieliśmy w kościele soproo znajomych . ;*
Heh^^;]
Jak szliśmy Marysi odbijało na prawde ;].Słuchaliśmy muzyki i jak wracaliśmy też xd
Była beka:*
Miała dziś do mnie przyjść ale jakoś nie przyszła;]Był u niej Marcin,on jest spko;]Jak sie żegnałam z Marysią to on głośno siema i macha mi aa ja w brecht;]
Hah^^ jak szłam pomachałam Marysi a Marcin mi pomachał dwoma rękoma ;]
Heh^^;*
Jak szliśmy kolaże też jechały a ona siemaa a oni tak sie gapiły hah,ona to dobra artynia wariatka;*
Jutro przyjdzie też;*Może oni bd ;]było by super hehe^^Marysia sie stęskniła troche za nimi wariatkaa,;*
Ale z nimi jest bekaa,pożartować z nimi tak można że łooo;*
Spoko goście:*
Super,możee do mnie przyjedzie Kubuś z Łukaszem;*zajebiście by było,;***
Bardzo bym sie cieszyłaa;***Wkońcu bym sie zobaczyła:*<3
Hmm...i chyba na tylee papaa;*

Ja spadam oglądać''Miłosna opsesja''
<3 !
Pa:*



Brak komentarzy: