sobota, 18 czerwca 2011

Weekendzik . ;*

Hm...co tu wam powiedzieć ;]
Nie chce was zanudzić ;*
Nie wiem czy ktoś czyta ten blog :(ale na pewno jedna osoba na dzień przejży ;D ;]
Dobra,dziś było nawet ciekawie przyszła Marysia i sb siedzieliśmy,ona cały czas pisała na telefonie ;/ Oj Maryśkkaa. :*
Dziś nie była zaciekawa pogodaa ;)
Padało jak scebra ;/

Potem jak Maryśka poszła do domu,to musiałam dokończyć moją prace ;/
Po skończeniu słuchałam muzy ;*Oglądałam zdięcia  i przeglądałam plotki o piosenkarzech;]


Macie tu pare wierszyków które mi sie podobają i które są troszke o mnie  . :

- po co ten uśmiech?
- bo jest dobrze.
- nie prawda. Twoje oczy krzyczą żalem.

 

-Dlaczego płaczesz?
-Bo dłużej nie mogę.
-Czego?
-Patrzeć jak mnie olewa

- co robisz ?
- siedzę i myślę, dlaczego jestem taka głupia .
- głupia ?
- tak .
- dlaczego ?
- bo kocham kogoś, z kim nie mogę być .

 

 

Ukrywam smutek, uśmiecham się. Niech wszyscy myślą że jest ok.... Dobrze, że życie jest tylko jedno... drugiego bym nie przetrwała...:(:(

 


Ej wiesz co? Kocham Cię bardziej niż mojego pluszowego misia.! Tylko weź Ty mu tam nic nie mów.!

` Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami. ` ♥

- Serce zapie*rdala jak szalone...
- Jak to.?
- No kiedy na niego patrzę...
- To nie patrz.
- Kiedy nie mogę...

 

 - To nie jest chłopak dla Ciebie!
- Powiedz to mojemu sercu, tylko wiesz jest jeden problem.
- Jaki?
- Ono nikogo nie słucha.

 

- Dziewczyno! Co Ty robisz?
- Chce zwymiotować moje serce.
- Dlaczego?
- Bo ono tylko rani.

 

-Niszczysz mi życie swoją osobą.
- Dlaczego?
- Bo nie widzę niczego, poza tobą!

2 komentarze:

Nemosiaście ♥ pisze...

ja tu wchodzę Andżela heh
ciekawe opisy my dziś z Kingą znalazłyśmy więcej

Takie moje bez sensowne;/ pisze...

heh i ja dzięki nemooo;**

Fajneee