piątek, 3 czerwca 2011

OrOnkaa z Kinią

Były jazdy po szkole poszliśmy na meczyk ;]
Kinia za bardzo nie chciała ale poszła bo ją szantarzowałam ;]
Jak poszliśmy ,byliśmy tam bardzo wcześnie tak o 15 a mecz zaczynał sie o 16.30
Dobra poszliśmy na boisko a Kacper już był tam i odrazu sie przywitał,prawie go nie poznałam hehe^^ ;]
Usiedliśmy sb na ławce i chłopaki poszliśmy sb do sztni,;]
Patrzyłam czy Adi był ale widziałam że gonime ma,a jeden chłopak  tak sie patrzył n mnie i uśmiechał;]
Dopbra jak wyszli z szatni to my z Panem Boruychem układaliśmy stroJe masakra ;/
Jak wyszedł Kacper i taki chłopak to go poznałam żęto Adi a ja sie tak brechtała z Kinią ;]
Potem pograliśmy sbv w siate z Kinią;]
Akurat w tym czasie chłopaki wychodziły z szatni xde
Kacper miał 5 numerek na koszulce;[]a Adi 10 ;]
Hhehe^^
Chłopaki poszły na boisko żeby się rozgrzać dobra my też poszliśmy  i usiedliśmy sb na ławce;]
Jak chgłopaki zaczeli grać to Kamil powiedział do mnie siema Andżela a ja tak ździwiona ale też powiedział siema ;]
Kamil i pare chłopaków gadało ze mną i dokuczały mi wrzucały kamyczki za bluske i też brali piłka żucali mnie pan do nich mówi po co przyszliśmy podrywać dziewczyny czy grać . ! ;/
Umówcie sie na 19 i bd a nie teraz ;]
A ja w brecht;]

Brak komentarzy: