poniedziałek, 20 czerwca 2011

Ah z wariatką . ;*** ♥

ehmmmmmmmm..................
co tu powiedzieć,no jak widzicie zmieniłam troche blogaa,co zauważyliście nowego? ;]co? xd .
.......
Heh^^ ;*

Dziś znów w sql;]
Byłaa beka;]
Ja tylko z Anitą byłam no i Przemek xd.Graliśmy troche w pingla potem siedzieliśmy na ławkach przy wejściu ;]
Gadaliśmy o  różnych rzeczach,jak Anita zaczeła too oOo lol skończyć gadać nie mogła ;)Zaczeła mnie lać i wgl. ;*wariat <3.Zaczeła zaczepiać Grzesia,Makoskiego i Wichuckiego haha^^ dogryzała im ;]dekiel ;*Pogadaliśmy sb o chłopakach,była Anitka troche smutna boo.... ;*Heh^^
Później zajrzała do naszej szkoły mOja ciocia ;*Heh^^;]
Pogadałam sb z nią ;*Bardzo ją lubiee,maa słodkieego synka  Bartusiaaa :*
Jutro on obchodzi urodziny xD ;D

Mało ludu było w szkole,troszke były nudyy ale to nic,z Anitą sie wcale nie nudziłam,aa graliśmy jeszcze w karty ;]
Wygrałam z nią . <3

Jak przyszłam do dOmu troszke padał deszcz ;/Ale to co przeciesz nie jestem z cukru ;]
Od razu jak przyszłam do domu pojechaliśmy do sis <3
U niej pooglądałam zdiątka,z ciocią gadałam i ona jak sie spyta to szkoda gadać,pytała sie
-jak tam z noo jak on ma...
mówie :
-kto?
-noo ten na B...............
-aaa on, a jak ma być,nic nie jest ;]:( heh^^
-yhyy napewnoo ;]
-ciociu no naprawde xd
i zaczełam zmieniać temat nie chciałam o  nim gadać ;(
Dostałam d cioci sweeet brazolenteczki,bardzo misie podobają ciocia mówi  że'' czarodzieskie są'' xd ;*

Hmm.. co tu jeszcze powiedzieć hmmm... macie tu piosenkee Sylwi,lubie ją ma ślicznee piosenki :
Jest smutnaa ale ja od dawna słucham takie smutaśnee ;( ;****i nic nie pOradzee ;(

Brak komentarzy: