wtorek, 21 czerwca 2011

Głupi dzień ;(

Dziś miałm jakiś głupi dzień ;( byłam sama w sql,ale szybko wróciłam od domu;]
Normalnie chce mi sie płakać a nie wiem od czegoo ;(mam to od dawnaa ;(
A serce mi wali jak nie wiem ;(
A w necie tylko szukam smutnych opisów ;(
Nie wiem co sie ze mną dzieje ;(;(
Wiedziałam tylko, ze muszę być silna i muszę się uśmiechać, bo nikogo nie obchodzi to, że posypał mi się świat.




Twój uśmiech jest wplątany w moje myśli.

Zbyt mocno chciała udowodnić że ta sytuacja na nią nie wpłynęła . W gruncie rzeczy tylko udawała silną dziewczynę... była słaba, a jej serce wciąż krwawiło z bólu.
  
-Czasami szalona wariatka . Ludzie ją kochają .. Uwielbiają . Jednak coraz częściej smutna i ponura .. -Dlaczego.?! -Życie ją niszczy ...

Nie ufaj nawet najbliższej osobie ... Szczególnie ona potrafi cię zranić śmiejąc się z wygranej ... ;(!

***Miłość jest jak róża rani nie patrząc ile kto wart...***
  
Czasami sa chwile w których śmiechem TRZEBA zakryć łzy..:(:(
  
Stwierdzenie odwrotnie proporcjonalne. Im bardziej Ty mnie nie chcesz tym bardziej ja Cię chce.

Mijamy się . ! <3 

Brak komentarzy: