czwartek, 9 czerwca 2011

Czwartek

A powiem wam że nie było nic takiego ciekawegoo;d
mieliśmy lekcje,na przerwie było nawet ciekawie;]
Potem na matmie było ciekawie chłopaki sb z panem rozmawiali o rybach xd
aa dziewczyny nie umiały liczyć pieniędzy i pożyczały od pana kasę ;] heh wariatkii ;*
Na informatyce gadaliśmy o pierwszej pomocy,jak sie nie zakrztusić i pani pokazała przykład na Arku a potem Anita robiła to samo a mniee i troche mnie to bolało;]

Jak był dzwonek to jechaliśmy do domu ;]
Ubieraliśmy się na dworze i akurat siedzieli na ławce recha,buli  marian,a Recha mówi do Kini 1 dziwka bierze 2 dzwike dziwką aa ja z nią w brechtt . !;]
Jak stałam to Marian mnie w dupe wOrkiem ;///
Idiotaa tak mnie bolało ;/

A Anita jak zawsze swojee gada głupotyy ;/
Wariatkaa ;/
Potem Arek chciał mi plaskacza dał dobra ja też mu oddałam idiotaa ;/
Ja lece papapa


Brak komentarzy: