wtorek, 28 czerwca 2011

Aaaa te chłopaki ;]

aa bekaa dzisiaj była;]
Marysia tk przyszłas o 14:00 doi mnie;]
Musiałam po nią wyjść i przechodzić koło chłopaków ;p
o losiee i jak zawsze gapić musiały się;))
Jak szłam w strone domu już z  Marysia to jak zawsze ona musi do nich powiedzieć i powiedziała do jednego:Ej uwajaż bbo spadniesz z tego rusztowania a ja w brecht a tam ten sie śmiał;))
Potem sb poszliśmy na tymbarusia ;))
Ja miałam kapse:,,Tylko tak trzymaj'' a marysia już nie pamiętam ;);]
Heh^^;]
Jutro chyba tewż przyjdzie;]
Potem tak wieczorem przyjechała do mie ciocia i sis;]
Ściągałam jej muzyke na mp3 i jeszcze w prezencie od cioci dostałam zajebiste oksy,bardzo mi się podObają,takiee bardzo chciałam dostać i dostałam ;))

Tak przed 6 musiałam zanieść coś tym chłopakom bo babcia kazała;)
Jak zaniosłam to jak zawsze musiały coś gadać dałam im o i jak najszybcie chciałam stamtąd iść ;/
No i jeden kolega jak byłam na drodze musiał znów mnie zawoła i jak porzyszłam tam to pytał sie czy mu dam swój numer a ja go wyśmiałam,jeszcze numer bd mu dawać yhyy ;/
Taką beke miałam że lol;]
Jeszcze reszta chłopaków z niego sie śmiała;))
Niedorosła Miłość ;( < 3 !

kocham tą piosenke ;**

Brak komentarzy: