poniedziałek, 27 czerwca 2011

Hm.......♥

ElOo . ;*

Dziś było nawet ciekawie=*
Miała przyjść Marysia,bo dziś były te ciasteczka,.ale chyba nie przyjdzie;(
Pobiegałam sb trOszke;]
I potem siedziałam przy kompie,i porobiłam sb też fOty . ;**
Jeśli Życie to Sen to o Tobie . ! :* < 3 ! ;(



Lubie te fOty . ! < 3
Dziś myślałam jak nazwać mojego słodziaka . ;]
Siostra podsuneła mi pomysł i nazwe go Dawids <3 !
Mi sie pOdobaa i Kini też . :*
Może wpadne tam do cb :*
lOve;*

Dziś bardzo puźno wstałam ;)nawet nie wierzyłam że tak późno wstane ;)
Jak wstałam to popatrzyłam sb w chmury ;)i jak zobaczyłam to chmura była jak serce;]takie słodkie;]
Gdy zobaczyłam na telefon która godzina to była 13:13Zawsze jak wstaje i spoglądam to zawsze jest taka godzina fajna wczoraj wstałam o 11:11♥ 
Heh^^ ;*
A jak tam u was mijają wakacje?co? pisać w komentarzach ;*


Jeszcze dziś sie troszke sprzeczałam z mamą;]
Powiedziała że to bardzo sie zmieniłam od 2 gim.;]
Jaa też tak myśle że sie zmieniłam;)
Ale nie wiem czy na dobre czy na złe heh^^;]
Kurcze każdy to zauważa że sie zmieniłam ;(Kurcze aż tak źle jest ze mną ;(
Jakoś ta 2 klasa mnie zmieniła,;( ;)
Dobra zabardzo sie rozpisałam i zmalulam heh^^nic nie poradze już taka jestem :* 

Zapisywać sie do obserwatorów prOsze ;*


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Suuper blog < 333
Bardzo mi się tu podoba będę tu często < 333

Dajan pisze...

fajny blog ; )
będę zaglądać częściej. : ))

Zapraszam do mnie. :)

+ obserwuję.

Angel;DD pisze...

Dziękujee ;*
Zapraszam,jesteście tu mile widzianii < 3 ! ;***