poniedziałek, 13 czerwca 2011

Beka xdee

Powiem wam że dziś nie było lekcij i było mało osób ;];]
Nawet nie wzięłam długompisa do ręki żeby coś napisać hehe^^ ;]
Tak o 11:00 poszliśmy do kościoła w trakcie jak szliśmy w strone kościoła szły za nami chłopaki Bilski,Recha i Najman ;] Bilski dokuczał Anicie a ona ostro go lała a ja z nich sie śmiałam ;]
Potem po kościele szliśmy za chłopakami aa Anita ostro ich kamykami w plecy i co chwile odwracali się i wyzywał nas Recha ;]wariatka,Bilski wkurzył sie i lał Anite ;D heh^^ nie mogłam z nimi wytrzymać ;]
Potem siedzieliśmy na drzowu i patrzyliśmy jak gra 1a w siate ;]
też sie dołączyliśmy do nich ;]
Potem doszedł do nas Popłoński  i Sasin,jak zaczeli się wygłupiać,wyrzucali nam piłke za okrodzene i musieliśmy cały czas za nią iść ;/
Masakra;]
Potem rzucałam Gąszczyka piłką i dostał w łep hehe^^ ;]
Przed tym graliśmy w pingla z Anitą na korekcyjnej, przyszli do nas chłopaki z 1c ;/ i zabrali nam stół ale im nie daliśmy tak łatwoOo;D heh^^ to troche z nimi pograliśmy i  sb poszli hehe^^ ;]

Hmmm...i tak to chyba na tym koniec spadam papapa ;***

<33
Pozdrowieńka dla Kini i Kasi ;*
Kiedy was widziałam oohooo ;] ;*

To mojaa kOchana piosenka,moge ją codziennie słuchać kocham ją ;*
Jak ją posłucham to przypomina mi sie coś;]



Małe Rzeczyy . ! ;*** <3

Brak komentarzy: