środa, 8 czerwca 2011

ah religia xddd

Wstałam dziś bardzo wcześnie tak o 4.30;]
Ubałam się,uczesałam i raz dwa do książki musiałam sie nauczyć na geografie bo przedstawialiśmy ;]
Wczoraj sie jeszcze nauczyłam to dziś miałam mało;]
Potem robiłam z polaka ;]
Jak zbliżała się 8 to musiałam wychodzić na przystanek;]
W szkole było tak sb;]
1 była geografia,jak na złość musiałam pierwsza przedstawiać z Adim i Karolą ;)ale jakoś dobrze mi poszło ;]
Polski pisaliśmy zdania xd
Na religi była beka z Seby;d hah^^
Ziółek jak seba pił picie to ruszyłgo i wylało sie wszystko na niego i miał mokrą koszulke i spodnie hah i sie z niego śmialiśmy;]
W-f siedzieliśmy na ławkach i byłam taka zamulona że masakra ;)
Niemiec-troche nie było mnie na lekcij bo byłam po dziennik u pana włefisty xdee ;d
Troszke sb posiedziałam;]
Potem robiliśmy zdania jakieś ;]
Polski-beka była z ziółka;]
Kłucił sie z panią heh^^
Fizyka-miał być sprawdzian ale nie było,było powtórzenie ;]
Matma-aa pisałam zadania,w końcu zrozumiałam xde ;*

Papappapaa ;***


                                 
Macie tu moją piosenke którą bardzo lubiee xd:

Brak komentarzy: