piątek, 24 czerwca 2011

Ah ten piątek :*

Hm..;]
Dziś też sie nie nudziałam,ten czas spędziłam z Maryśką . :*
Dziś wstałam  o 11;]
Nawet nie dowierzałam że o tej porze wstane heh^^ ;]
Rano musiałam iść do Marysi załatwić sprawe ;]
Jak szłam to akurat musiały te dowcipnisie być,z nich taką beke mieliśmy,dziś nawet  nas zapraszali na kawe aa kazali nam robić,co to za zaproszenie,jeszcze prolem mieli bo cukru nie mieli,a Marysia powiedziała że ja  mam a oni to fajniiee,,jeden chłopak tak miał 16 lat sie gapił że masakraa,a my w brecht,co sie nieodwróciliśmy to sie patrzył;]
A drugi znowu takim tesktem wyszedł żę nie chudcie tak bo chłopaki mi nie chcą robić a my hehe^^,jak dziś szliśmy to powiedzieli cześc dziweczyny czemu sie nie odzywacie,nie ładnie,a my odpowiedzieliśmy mu i brechtaliśmy się . ;*
Prawie cały dzień spacerowaliśmy z Igusiem ;*
Było fajnieee;]
Kupiliśmy sb cipsy i plotkowaliśmy o nich,i sie zastanawialiśy;]
Jutro też bd i znów beka bd haah^^;]
Dowcipnisie;*




Brak komentarzy: