czwartek, 5 maja 2011

Ah jazdy z Anitą . ;*

Dziś miałam 9 godzin;D
Miałam 1 ZDW ale sie troszke spuźniłam ale to co;dd
hah^^ ;*
Na zdw z dziewczynami czytaliśmy lekture;]
Później Ziółek przyszedł i grzebał w moim piórniku  i Kiki
i mi jeszcze dokuczał .! ;/

Potem miałam 2 polskie,opowiadaliśmy lekture ;)
Później Angielski był czytaliśmy prace domową . ;]
W-F nie było poszliśmy do Ośirodka na lokowanie zębów . ;/
Jak szliśmy wdziiałam z Anitą Kinie, kurde leniuch jeden . :*<3
Później była matma przed matmą chodziliśmy z Olą po szkole,i jak szłam to chłopaki z 1c mnie popchły na parapet ciołki . ;/
wszystko mnie boli ;/
Potem jak szłam z Kasią znowu mnie Marian popchnął . ;/
Mieliśmy 2 matmy był luz,ale brechty były ;/
Ziółek zadawał beznadziejne pytania nie powiem wam jakie ale ( coś o kobiecych sprawach )hah^^
Potem chłoopaki zaczyły muczeć jak krowy i Patryk kwaczał on tak fajnie to robi ;)heh^^
Pan jeszcze pytał chłopaków ale i tak nie umieli,;)
Potem była fizyka,bardzo dużo pisaliśmy ;/
Ręce bolały ;/
Ostatnia lekcja była technika . Zpóźniliśmy się ja Anita,Karolina,Dzidek,Arek,Adi i Seba.heh bo jak była jeszcze przerwa poszliśmy z Anitą i Karolą do korekcyjnej i patrzyliśmy jak chłopaki grały,jak sie odwróciłam to Anity nie było ja sie pytam Karoli gdzie Anita a ona mówi o zobacvz na boisku jest a ja mówiee aa zobacz przeciesz musi być tam gdzie Adi . hheh^^Jeszcze Anitka szła sama z Adim a ja pokazuje serce a Adi sie nie kapnął i Anita mi mówiła co on do niej mówił i sie z tego brechtałam ;)
Przed tym jeszcze jak siedziałam w korekcyjnej przyszedł pan Gnat i Pan Boruch mówi bimber a ja patrze na pana i mówie że niee jestem bimber a pan mówi o jak reaguje a ja w brecht pan Gnat nie dosłyszał i sie mnie spytał jak mnie przezywają a ja mówie że bimber a pan mówi czemu bimber a ja mówie że lubiłam bimbera a pan się zaśmiał,bimber to się pędzi a nie, a ja w brecht . !;]]My też Karolą poszliśmy na boisko stoimy sb a tu słońce zachodzi  i tak zimnoo sie zrobiło a ja byłam w krótkim reękawku misiałam sie przytulać do Anity i Karoli,ale poźniej wyszło słoneczko i było mi cieplej ;]
Jeszcze wylałam picie na Sebe był troche mokry hah,i jak sie bał o lool ;/a ja sie z niego tak śmiałam ;)
No i na tym kończe paapap . ;**
Do jutra . :*
Nie wszytko opowiedziałam,ale tak z grupsza . ;]Hah . ;*

1 komentarz:

Nemosiaście ♥ pisze...

Nie wszystko powiedziałaś?
Tego jest mega dużo heh