piątek, 13 maja 2011

Zawodyyy xd ;*

A były jazdyy . ;*
Czytelnia-Anitka dostała nagrode za komiks,Ania też,chłopaki klaskały mało dla Anity a jak dla Ani to głośnoOo głupki ;*'
Na przerwie z Anitą i Karolą wariowaliśmy,Anita chodziła w swoją storne a ja w swoją ;]]
hehe^^
Plastyka-robiliśmy kwiatki;]
Niemiec-ooo dopingowanie na zawodach hehe^^,wariowaliśmy z Karolą xd
Historia-Siedzieliśmy w oknach  i Anita krzyczała xd
haha a pani mówi do mnie ty to jesteś dobra dowudczyni a ja ówie coo jaa nie co pani xdd
;]i w brecht ;]
Polaka-siedzenie ;]
G-w gadanie o ocenach
Przed w-f Sylwia na wrzeszczała na reche ;]haha^^
Na w-f graliśmy,Marian z Pawłem sie gapiły xd
Przed tym zatrzymałam ich w sali małej,przed tym do nich mówie nie łaska iść na lekcje,a paweł mówi to już jest lekcja a ja mowie że Anka mówiła że macie dobra a Paweł poleciał na góre i znowu sie wrócił i mówi choć cipo do Mariana a ja w brecht haha^^
a on do mnie zamknij drzwi suko a ja do niego sam jesteś suka . !
a on nic
ciota;/

Na w-f były jazdy z Anitką  graliśmy w kosza hehe beka była na max
a pani jak zawsze mówią do mnie Bimber ;/
Pan tak:
-Bimber
Ja:
-nie jestem bimber
a pan :
-to jak Justin
a ja:
nie justin . !
a pan to jak wkońcua
a ja:
Andżelika
a pan:
a ha Anżelika myślałem że jutinia
a ja:
heheh^^

Później jechaliśmy do domu,było dziwnie miałam jechać z 1c ;/Ja do niego mówie tak:
Buli kiedy jedziecie
a on nic a ja znowu a on nic nie odpowiada po jakiś paru sekundach pyta sie:
-co?
a ja:
kiedy jedziecie
a on- aa nie wiem
a ja z niego w brecht xd
i czekać godzine,ale pan narpiew wzioł Dobrut a każdy w strajk ale i  tak pojechaliśmy
do domu .szłam z Kubą.Nawijał głupoty jakieś xd
haha jak doszliśmy do jego domu i  mówi:
-a gdzie są firanki
a ja mówie:
możę okradli cię,tylko kwiatki zostawiły
-nOo może,o jej jak zabrały komputer
a ja w brecht

Dziś było ciekawie xd

Pappa . ;***

Brak komentarzy: