sobota, 21 maja 2011

Elo wszystkim ;*

Sorry że nie pisałam tak długo ale nie miałam czasu ;)

Hmm nawet nie wiem od czego tu zacząć xd ;]Ostanio napisałam bloga w poniedziałek;]

Dobra zaczniemy od wtorku ok co było we wtorek hm...

Miałam 8 lekcij ;d

Polski-nie było lekcij,pani robiła próbe xd

Wos-pani tłumaczyła
Biola-pani sie spóźniła na lekcje mieliśmy lekcje z 2b xd
Anglik-czytanie pracy domowej ;]
W-f-nie ćwiczyłam;]heh^^

Informatyka-robienie tabeli  jakieś;]

Środa 

Jak przyjechaliśmy do szkoły to Kinia zaczeła śpiewać pisenke lubie twoje nogi coś tam ;/Śpiewała tak bo miałam spódnice ;)I sie na nią obraziłam ;/
Geografia-troche sie nie odzywałam do Kini ale potem przeszło i gadałam z nią;]
Polak-mieliśmy wolny siedzieliśmy w korekcyjnej i patrzyliśmy jak chłopaki grają xd
Ola przyszła do nas no i opowiadała o wszystkich chłopakach czy mają rodzeństwo i tp.;]
haha^^
Religia-pisanie w zeszytach;]
W-f-zaliczaliśmy ;]
A 1c gapiła sie ;) Igor jak zawsze musi powiedzieć bimber;]
Kinia jeszcze mi dokuczała i walła mnie piłką ;]
Heh;*
Niemiecki-czytaliśmy tłumaczenie tekstu,były brechty z Anetki jakoś dziwnie przetłumaczyła heh^^
Polski-Siedzieliśmy w jadalni wolna lekcja heh^^
Fizyka-Siedziałam koło okna ;]pisaliśmy na fizyce jak zawsze;]
Machałam przez okno Kasi;]potem Kini patrzyła przez okno na chłopaków hehe^^ Chłopaki pokazywali nam fakiety cioty;/a Buli wołał 10 gr lool;]

Czwartek;]
Polski-mieliśmy z dyrektorką ;/
Polski-pisaliśmy wypracowanie coś tam napisałam ;]
Anglik-musiałam iść po dziennik a akurat w 10 mieła klasa 1c lekcje ;)też pisali wy[pracowanie ;]
Troche posiedziałam sb w 10 bo pani coś musiała zapisywać ;]Jak zawsze bersiński  recha musieli w naszej ławce siedzieć ;);/
Werka sie na mnie patrzyła,i nie mogła nic wymyśleć żęby napisać ;)
heh^^
Jak przyszłam na lekcje to czytaliśmy prace domową ;]
W-f-ćwiczyliśmy na sali ;]
Fizyka-pisanie w zeszytach xd
Matma-gadanie na leekcij xd
Matma-znowu też gadanie na lekcji
Na przerwie wrzuciłam telefon do szatni chłopaków heh^^ no i nie chcieli Kini oddać, heh^^
Ziółek poszedł po niego  i przyniół na szczęśćie xd

Piątek
Na przerwie kupiłam sb soczek no i Zasada mi dokuczał i chciał sie napić ok dałam mu a on z chłopakami wypił całego i nie miałam soku ;/
Poszłam po drugiego ale drugiego już im nie dałam;]
Na czytelni oglądaliśmy film rozrywkowy ;]
Na przeerwie siedziałam koło Kini klasy ;]
Anita mnie popycjała na Dzidka ;/ja tweż ją popchałam hjeh^^ Buli wołał 10 gr idiota ;/
No i coś powiedział głupiego a Kinia jak to usłyszałą to poleciała od Kasi to powiedzieć wariatka ;*
Na plastyce dokańczałam kwiatki ;]
Niemiec-Czytanie i pisanie ;]
Historia-dostałam uwage głupią heh^^ ;]
Potem były obiady chłopaki obrzydzały obiad heh6^
Potem po obiadach dziewczyny gadały głupoty wwariatki potem śpiewały ccoś żę ja kocham chłopsków i coś tam ;)
Wariatki ;*
Potem mieliśmy Polski ale nie było bo pani robiła prbe ;)
Kinia siedziała koło Kasi i chłopaków to też poszłam tam xd
Chłopaki żucały gumką heh^^ i wpadała do 7 ;]
lol
Potem pojechaliśmy wcześn iej do domu ;]
Jak szłam do domu to tata gdzieś jechał i spytał sie czy jadsie przejechać no i dobra pojechałam z nim do Szydłowca fajnie było heh^^ Tam na Błaszkowie byłam ponad 2 godziny,były dwa przystojniaczki hehe^^ ;]]
Potem jak jechałam z tatą w strone domu to też widziałam takich chłopaków jeden był podobny do Justina lol ;]
Przystojniaczek ;] heh^^

Sobota
Wstałam późno o 10.00
heh^^ musiałam posprzątać potem Mariolcia przyszła do mnie i chodziliśmy sb po podwórku heh^^ ;]
Potem pojechałam do Radomia z tatą;]
Też znowu widsziałam 2 przystojniaków hehe^^ ;]]
Jeszcze pisałam z Kubą przez fona i napisał do mnie żę nie zgioneliśmy heh^^ lovee ;*
heheh wariat mój :*

Na tym kończe papa ;****

<333

Brak komentarzy: