wtorek, 10 maja 2011

Wtorek

Dziś wam powiem mało . ;*
Przed lekcją Polaka siedzieliśmy z dziewczynami na ławce na dole.Kinga jak zobaczyła jego to mówi kocham niebieski i tak mówiła cały czas,Buli mówi dzikus na mnie . ;/ i jeszcze wołał kasę od nas ,Kinga dała mu potem ja i jeszcze Mateusz o de mnie wołał dałam mu bo by mi nie dał spokoju
A Kinga gadała że sie na mnie lampi,i jeszcze gadała o Kubie coś tam wariatka <3
Polski-troszke leckij nie było bo pani rozmawiała z dziewczynami z 3 ;]
Potem pisaliśmy w zeszytach ;]
Wos-Też nie było troche lekcij;]
Pani przyszła tak na 15 minut przed dzwonkiem,kiedy zaczeła nam opowiadać temat to nie skończyła całego;]
Troszke się źle czułam;/
Biologia-Miałam przedstawić referat,ale nie mogłam,nie miałam sił,bardzo osłabiona byłam ;/
Anita panią Biele spyta czy może ze mną wyjść do pani pedagog,pani sie zgodziła,i poszliśmy i pani zadzwoniła do mamy i przyjechała mam po mnie xd
Przed tym siedziałam z Anitą na ławce i Kasia miała 3 to nam machała i jeszcze Kamil sie lampił ,pokazywał języka ;)
Anita sie śmiała z niego ;)
Pani woźna jeszcze gadała,ze jestem fajna i coś tam, ;) śmiałam sie z niej ;)Ale zabardzo nie mogłam sie śmiać bo bolała mnie głowa .;/
Na tym kończe papapa . ;***

Brak komentarzy: