czwartek, 12 maja 2011

Czwartek

Dziś też znowu się spóźniłam na ZDW;]
Ale były jazdy i beka ;]
Najbardziej z Seby,pani go zapytała a on yhhmmm... aa Buła mu podpowiadał a pani wszystko widziała xd
I każdy z niego się brechtał;]
Potem był Polski,nie było lekcij,.-pani opoiwadła o testach naszych jakie bd za rok ;)
Polski 2 to też nie było polaka,a pani robiła jakąś prube ;]a my robiliśmy zadania w ćwiczeniach xd
Anglik-Dosatałam 5 i 4 super xd

W-f -a opalałam się no kożystałam ze słoOneczkaa hehe^^,gadałam z Kinią,potem gaduła do nas przyszła i  nawijała ;]
Potem zaliczaliśmy 5  dostałam xd
Matma-oOOo beka była na maksa z Anity;]Coś jej pod krzesło wzieliśmy i usiadła a my w brecht,potem poszła do tablicy też zaczeliśmy się z niej śmiać a ona podeszła od szawki zobaczyć w odbiciu co ma a pan sie tak patrzył a my w brecht xd
Matma-na drugiej matmie nie było takiej beki,ale tak nam sie chciało pić he^^
Fizyka-pisanie jak zawsze ;]

Technika-oOo beka jak nie wiem z Anity,dzidek też pisał głupoty i wgl.;d
Heh^^
Przed matmą to byłam praiwecała mokra przez buliego,wlał mi za bluzke picie ;/
Kinge też oblały ale włosy heh^^ ;]
Chciałam ich ochlapać ale pan przyszedł i sie nie udało,pan podeszedł do mnie  i coś się pytał xd heheh^^^

Brak komentarzy: