sobota, 28 maja 2011

Piątek

hmmm Piątek ;]
Szkoła ;D Na przerwie cieszyliśmy się z Kinią że nie ma Rechy ,ale poo paru minutach przyszedł a Kinia zaczeła mnie lać xd ;*Chłopaki się namawiały żeby nam porwać plecak a my uciekliśmy i  poszliśmy na góre ;]
Czytelnia-oglądanie filmuu ;*
 Na przerwie poszliśmy sb na dwór a chłopaki mówiły dawaj porwiemy jej plecak i musiałam iść po niego a Marian szedł ostatni i nie chciał mnie puścić ale jakoś uciekłam od niego i dogoniłam Zasade i na szczęście nie złapał tego plecaka ..;D ale na szczęście go zdąrzyłam wziąść,ale jak sb usiadłam koło dziesiątki to Recha i Marian w  końcu porwały i Arek jeszcze mówił dobrze rwijcie jej ;/
K.Plastyczne-rysowanie krajobrazu haha z  Olaą ślicznie nam to wyszła tylko w innym znaczeniu można powiedzieć masakra nie chciało nm sie rysować,jeszcze musiałam zszywać plecak ;/ale Olcia drugą z Kinią były ciekawe rysunek sb ściągały z netu haha^^ i mówiły ładnie narysowaliśmy hah^^ ;]
Niemiec-beka z panią haha^^ i potem pytanie ale nie wszystkich pytała;]
Historia-pisanie xd
Polski-poprawa sprawdzianu
G-w-dokańczanie sprawdzianu i gadanie ;]
W-f-ćwiczenie,zaliczałam,pan troche krzyczał bo rozrabialiśmy z Anitą hehe^^
Pojechaliśmy z Kinią od razu po szkole do Anity bo musieliśmy robić projekt,oj działo się działo . ! ;]
Jak przyszliśmy to Anita od razu włączyła muzyke i zaczeliśmy czytać kartki które nam pani dała,a jak Anita przeczytała to powiedziała że nic nie rozumie xd
Potem wyrzuciliśmy jej z szawy ciuch przy okazij szuflatka sie posuła i musieliśmy naprawiać xd
hhehe;]
Potem rtobiliśmy top model haha^^ zrobiliśmy pare fot z Kini telefonu masakra była z tymi fotami hha^^Anita gadała o biuście kto ma największy zboczuch jeden,nie powiem już co jeszcze wyprawiała haha^^ xdee
Potem cichy wylatywały przez okno a to wszystko widziała mama i krzyczała troche na Anite hehe^^ ;]
Potem  poszliśmy do Karoli ale Karolcia była chora to długo u niej nie byliśmy potem poszliśmy na lody xd
Jak chodziliśmy to jechał taki chłopak a kinia mówi kto to n o anita powiedziała kto to a Kinia mówi że galanty a Anita od razu do niego i gada że sie Kini podoba a my z Kinią w brecht xdeee

Brak komentarzy: