poniedziałek, 16 maja 2011

Głupi Dzień;/

Dziś było masakrycznie ;/
Na przerwie chodziliśmy z Kasią po szkole,Kasia poprawiała sb fryzure,Werka jej zrobiła szope heh^^ ja też ale nie tak jak Werka ;)
Na matmie byłam przy tablicy masakra;/
Potem Angielski-czytaliśmy prace domową ;)
Chemia-Pisanie w zeszycie
Na przerwie ja z Kasią szukaliśmy Kuby jak znalazłam Kube to kazałam żebym porwał plecak dawidowi a on sie pyta a który to a ja w brecht ;)dobra pokazałam mu który to jest,pociągnął za ucho ale Recha mówi coś do niego o i Kuba bierze za moje uszy od plecaka i mówi Recha kazał mi tak zrobić a ja mówie no Kuba jesteś po jego stronie ;/Potem bobka na mawiałam no i porwał z 2 razy i mówiłł mi zę ma porwany troche a ja mówie to fajnie ;)
Przerwa:na przerwie były obiady stoimy w kolejce a za mną stoją chłopaki,,jak zobaczyli mój plecak to od razu za ramie ;/ no i Marian  jedno ramie porwał;/
Potem Zasada chciał mi porwać drugie ale zabrałam mu ;)Dobra powiedziała Marianowi żeby sie pilnował bo mu porwe a on tylko sprubujesz a ja no i dobra sprubuje i ci urwe a on no i dobra ja też ci porwe drugi a ja haha to ja też ci porwe drugie ucho a on ok a ja ci cały plecak a ja w brech bardzo śmieszne a on no nie wiem czy takie śmieszne ;/
Potem nudziło się chłopakom w kolejce to zaczeli mnie pchać ;/a Zasada jeszcze śpiewał jakąś piosenke ;/
WDŻ-szycie ramie od plecaka ;)
chłopaki czyytali temat o prezerwatywach ;)
Ola,Karola,Anita zaczeli temat jakie są prezerwatywy waniliowe truskawkowe itp. masakra i gadały jakie lubią haha^^
dekllówy;*
Chłopaki mówią do Pani :niech zapyta pani dziewczyny ale i  tak nas pani nie zapytała hehe^^ ;)
Na przerwie miałam koło jedynki plecak no i Recha z Najmanem stoją i gadają o czymś a tam był mój plecak no i Recha sie pyta czyj to plecak ja zaczełam biec po ten plecak ale gdy dobiegłam to został porawny tak sie wkurzyłam że oOo myślałam że go tam rozwale a on zaczoł biec do sali małej  a ja tak nie weszłam ale powiedział gdy wyjdzie ma przerąbane ;/
No i musiałam drugi raz szyć ;/
Religia-szycie plecaka ;/ i rysowanie z Olą pieniądze i dawanie chłopakom heheh^^,pani zwracała nam uwage he^^
 Na przerwie mieliśmy historie kóło 6 to położyłam sb plecak  i idzemy z Karolą sie przejća chłopaki z 1 c mieli koło 4 no i jak zobaczyli że ja ide bez plecaka tto pobiegli koło 6 ale zdążyłam zabrać im plecak ake i tak mi porwały ;/
Na chistori Anita zrrobiłam mi szope,były brechty
Na przerwie z Kasią poszliśmy sb koło szatni i usiedliśmy na ławce,a wychodzą z szatni chłopaki i Marian z Rechą zaczeli ciągnąć za plecak i porwały mi obydwa uszy ;/ja już nie wytrzymałam,dostali po plecach idioci ,Zasada jeszcze go zabrał i goniłam go po całej szkole za tym plecakiem;/
Poszliśmy z Kasią na boisko popatrzeć jak grają,Kasia puszczała piosenki ;)
Jak szłam zaczeli mnie kopać chłopaki ;/
Jeszcze wyzywałam ich oni mnie też ;/
Jeszcze kopałam ich!
Na boisku jeszcze Kamil z Arkiem sb grali w piłke no i i ch drażniłam że skusi skusi,i skuszali hehe^^;]Sowa zaczął mnie żucać piłką kurde tam mnie żucił w głowe ,wstałam i zaczełam go gonić a on zgadanie że to nie on tlyko Arek to zaczełam  Arka gonić i dostał w plery i jeszcze sie pyta czemu doostał a ja mówie jeszcze pytasz a on no przeciesz ot Kamil ,no to ja lece oddaćKamilowi a on mkówi przepraszam za swoje złe uczynki a ja do niego to teraz przeprasza teraz to już zapóźno heh^^
dobra dałam mu tą głupią piłke ;/
A arek w buyzie dostał jeecze piłką heh^^
Recha jeszcze mnie wyzywał,Zasada wzioł piłke i celował we mnie no i mało brakowało dostałam ale i tak dostałam,wszystko mnie boli masakra,jeszcze Recha z Marianem chjcieli mnie kopnąć to koppneli mnie a ja ich i tak mocno zę że przez Reche mam siniaka on chyba też heh^^dobrze mu tak .!
Cały czas musiałam czuwać żębym nie dostała kurde ;/
Jeszcze coiśMarian do Kaśki mówił żębym sb włączyła inną pisenke i wgl. heh^^
Recha jeszcze zabrał Kaśce baranzoletke ale po jakimś czasie oddał ;)
Potym musiałam czekać dna rodziców bo z porawanym plecakiem nie poszłabym do domu ;/
Jak szliśmy do sq to Recha i Marian sie na mnie uwzieli i zaczeli mnie bić szarfami  kurde;/
Ja do nich mówie weś dajcie sb spokuj,;/
Ale i tak dostali opo plerach i potem mnie wyzywali od suk,Zasada jeszcze zabrał mi ten plecak porawny do sztni chłopaków ;/Musiałam tam wejść i jak wychodze pan sie pyta co tam bimber robiłeś a ja mówie plecak mi zabrały ;/
a on aha  hehe^^
Później patrzyłam jak grają chłopaki ;]
Były brechty z nich masakra ;)

Wróciłam do domu po 6 masakra ;/

Ale po wywiadówce jest spoko,jeszcze w samochodzie mówiłam mamie co sie działo a ona w brecht ;)
Mama sie pyta kto ci porwał tak plecak a ja do niej a jak myślisz a ona chłopki?a ja mówie no ba tak .!a ona no to sama sb będziesz to szyć a ja mówie ok spk.z szyje sb ;)

Brak komentarzy: