niedziela, 1 maja 2011

ah ten tata ;/

coOo ja wam tu opowiem,dziś nie było ciekawego pisać;]
Były nudyy,słuchałam prawie cały dzień muzy,czytałam książke ;]
Później tak przed 5 pojechaliśmy do kościoła,spotkałam moją kumpelke Karolcie;]
Byłam z moimi rodzicami i bratem,brat był tak niegrzeczny w kościele że lool;]
co chwile sie odwracał i śmiał sie do mnie i  Karoli
A Karola  mi mówi:
-Fajnego masz barta
a ja w brecht;]
hah^^
Po  kościele weszłam znów na kompa i pisałam z Kinią ;]
Później zaproponowałam mamie taką jedną rzecz nie moge wam tego zdradzić zobaczycie w sql.
zobacze czy sie poznacie .;]
Ale jutro mama mi to zrobi bo dziś nie miała siły;]

Potem tata pyta się :
-ty nie masz żadnej nauki tylko komputer ci w głowie
ja opowiadam:
-nie
a tata:
-pokaż mi twojee zeszyty od chemi,matematyki i geografi zobacze czy masz jakieś oceny
a ja odpowiadam:
-ok

Więc poszłam na góre po te zeszyty i pokazałam tacie.
Tata spawdza po kolei każdy i nic takiego ciekawego nie widzi chciał ostatni zeszyt od geografi a ja narpiew go sprawdziłam a tam patrze a tam pisze :Kc....;]
Powiedziałam tacie że zaraz przyjde
a tata mówi do mamy:
-Zobacz jak ucieka na pewno 1
a mama odpowiada:
-niee bo pokazała mi ,tam tylko ktoś jej pomazała coś.
a tata:
-yhy

Jak przyszłam to tata sprawdza i patrzy a ja mam zeszyt od geografii prawie pusty 3 lub 4 kartki a tata mówi: -zobacz jak sie uczy nawet nic w tym zeszycie nie ma
a ja mówie:
-no jak mam mieć jak my nic nie zapisujemy
a mam dołancza się:
-no nie dziwie sie że nie ma z czego sie uczyć.
a ja w brecht

Moi rodzice są czasami zabujcze ;/
Wytrzymać nieraz sie nie da . ;/

Na tym kończe papapa . ;*
Pozdrawiam Adzia . :*

Macie piosenke moją ulubioną :

Brak komentarzy: