środa, 20 lipca 2011

Ah dzień z Anitą i Karolą ;**

Siemaaa ;*
Dziś miałam jechać do Kini ale wypadło co innego,Projekt''
Mieliśmy dziś spotkać  we 4 żeby zrobić projekt,ale było nas 3;(Kinga miała coś ważnego i nie mogła przyjechać,szkoda ;)Anita jak zawsze rozweselona,wyszły po mnie i troszke sie przeszliśmy xd ;*
Potem poszliśmy od razu na góre żęby robić,bo czasu nie bylop zawiele ;*Troszke sie zastanawialiśmy jak to zrobić,na razie rozbiliśmy projekt a Karola i Kinga mają zrobić u sb scenopisy ;)W następnym miesiącu znów spotkanie ;)
Potem jak zrobiliśmy to poszliśmy na lody ;]Heh^^ beka była;]Anita jak zawsze ma coś do powiedzenia ;] ;* Karola znami długo nie mogła być,to ją odprowadziliśmy do domu i poszliśmy do domciu ;]Poslziśmy na góre i wspominaliśmy ;]ah ten nasze wspomnienia ;*i ten twój ideał chłopaka heh^^ ;***Ale i tak ie wiesz jaki jest mój i tak pozostanie :*Troszke poplotkowaliśmy i zeszliśmy na dół obejżeć film i to bardzo ciekawy,spodobał mi się < 3 ;*Nie pamiętam dokładnie tytułu ;/
Potem Anity mama dała nam coś do zjedzenia ;]Anita jak zawsze musi włączyć muze,szalała a te atrakcje,ta firanka i wgl. beka była o lol ;*I mówisz żę zajebistaa to brzytkie słowo,wariatka z cb ;*
Wróciłam do domu o 21 ;) ;]
Troszke sb posiedzieliśmy ;*
Mam pare fot pokaże wam,wyszliśmy masakrycznie  :





To serduszko co trzymam na przedostatnim i ostatnim zdj.to akurat dostałam w prezencie od mojej kOchanej Kindzi ;* <3 Tam pisze też na serduszko mOje imie:Angelika
KOcham to serduszkoo ;*

Prosze was zapisujcie sie do obserwatorów ;* ;(
Uciekam  do czytania książki grubej ;***papa;**Pozdrawiam Kasie i Kinie której akurat dziś nie było ;( ;**

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mmm, jakie boski foty :D:D
Są świetne :D
Madzia ci bardzo dziękuję :P