piątek, 29 lipca 2011

Siemaaaaaaaaaaaaa . ;*

Cześć wam :*Dziś nie było znów nudów ;*Byłam z sis tak po obiedzie na placu zabaw,pobujaliśmy sie heh^^  wysooko do chmur :*Hah^^;*
Spotkaliśmy Weronike i jej kumpele,jej kumpeli nie znam ;)
 Widziałam też Ize :* Dawno jej nie widziałam heh^^,;***
Pogadaliśmy  sb trOszkee :*
Heh^^;* Spotkałam ją kilka razy bo jeździliśmy z sis prawie cały dzień L:* Heh^^Potem poszliśmy do babci Kini ;* Posiedzieliśmy sb trOszke a potem poszliśmy do Mili ale akurat jej nie było ;* Ale później przyszła Mila,Karola i Wiki,graliśmy sb w piłke jak zawsze heh^^ beka była znów :*

Jutro z Kinią jedziemy do Radomcia i z rOdzicami jej;**
Pojedziemy sb do  McDonald's ;** Heh^^ ;**

jestem na skraju załamania nerwowego. I choć wiele osób chce mnie z tego urwiska wyciągnąć, ten jeden, cholerny człowiek, zupełnie nie widzi, że stoję nad przepaścią ..
jesteś moim pragnieniem, szkoda tylko że pragnienie nie ma szans.



`Tylko jedno mnie dołuje. Że nie bardzo wiem co czuje.



'Są trzy rodzaje kobiet : 1 - damy . 2 - nie damy i 3 - nie każdemu damy .' :D


Życie nie lubi wybrednych ani wygodnych. Życie wciąż wymaga od nas więcej.



...bo najczęściej próbujemy zapomnieć kogoś kogo tak naprawdę chcemy pamiętać...


' on - mój ; *


Dzisiaj kocham Cię bardziej niż wczoraj, ale mniej niż jutro .



Jak kraść, to miliony, jak kochać, to księcia, jak jeździć, to Hondą.




Ty się Serce ogarnij, a Ty Rozum pilnuj Serca . .♥



Namieszałeś mi w głowie i teraz chcesz uciec?



Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie ku*wa jakoś w nocy 



niesforna księżniczka dumnie idąca przez świat. Pyskata, bezczelna, mająca dużo wad..



Widzę w Tobie to, czego Ty nie widzisz we mnie.



i` Szczęście zamyka się na bardzo mały kluczyk, który łatwo zgubić . : *sz..



Bd super,dobraa spadam bo zamulam pa ;*

Brak komentarzy: