wtorek, 19 lipca 2011

Eloo ;(;(

Siemkaa,dziś mam smutny dzień ,nie bd mówić z jakie powodu i tak nikt mnie nie zrozumie ;(

No;*widzicie coś nowego,muzyczka,jak chcecie posłuchać to sb włączcie u mnie ;**

Ale troszke sie ciesze,bo mama pojechała wypełnić karte na kolonie do Orońska;]
Ale jest problem heh^^ legitymacja szkolna nie wiem gdzie ją mam heh^^,musze poszukać ;/;]
Heh^^



Twoje imię widnieje na mojej prywatnej liście marzeń zakazanych.


Bywają dni, kiedy nienawidzę wszystkich, którzy znają moje imię.

A piękniejszych oczu od jego nie widziałam.Wypadało mi tylko się w nich zakochać - tak więc zrobiłam.

Nikt nie odgadnie co me serce kryje na dnie.

"Wystarczy poznać kogoś nowego, aby o nim zapomnieć.'' A czy Ty, gdy poznajesz smak truskawek to zapominasz o smaku malin?


Nie, nie kocham go.Tylko czasami sprawdzam, jakby wyglądało moje imię z jego nazwiskiem.^^ ;* ;(


Ty chłopcze, to powinieneś widzieć tylko i wyłącznie podwójne godziny,       bo ja cały czas o Tobie myślę.

Wkurwiasz mnie tym, że przez Ciebie wszystkich innych chłopaków mam w dupie. ;P

Już tyle czasu mieszkasz we mnie, po lewej stronie w samym środku i nigdy Cię nie wymelduję. <3

I nawet żadna z gwiazd nie dorównuje Twoim oczom!

Gdybyś napisał o 3 w nocy, że chcesz mnie zobaczyć, ja bez namysłu wybiegłabym z domu.Pokonałabym w kilkanaście minut dzielące nas kilometry. Nawet boso. Uwierz...

Niektórzy stawali na głowie by mnie uszczęśliwić i im się nie udawało.Ty wystarczy, że na mnie spojrzysz, jestem najszczęśliwsza na świecie...;*

Chłopaku powinieneś szanować dziewczynę, której się podobasz z jednej prostej przyczyny: - Ze wszystkich chłopaków, ona wybrała właśnie Ciebie.

Jego uśmiech... Dla zwykłej osoby to nic wielkiego,
 dla zakochanej najważniejsza rzecz na świecie. <3

Mam Ciebie w oczach... poznasz mnie po tym ? ;-*


 Za żadne skarby świata, tego Skarba nie oddam! ;- ***

- Czemu się tak uśmiechasz?
- Bo mam powód do szczęścia!
- Jaki?
- Zaczyna się na ' D ', a kończy na ' A '  ;- **

Piękność Twoich oczu jest nie do zniesienia. <3

Dobrze, że nikt nie umie czytać mi w myślach.

Nawet sobie nie wyobrażasz ile rzeczy Ci mówię w myślach.

TE OCZY. TE WŁOSY. TE RUCHY. TEN UŚMIECH.
TO SPOJRZENIE. TEN ON. <3

Jest ideałem. Ma nawet to imię, które najbardziej lubię. <3

Pamiętaj... Tylko Ty znaczysz zajebiście wiele. <3

Kiedyś na pewno usłyszysz te magiczne słowa.

Nienawidzę siebie za to jak łatwo przywiązuję się do ludzi.

Ah rozpisałam się..;)dObra zmykam bo zamulam ;]Musze brać sie do szukania bo mi zejdzie kiedy znajde ;)PPPAPAPAP ;*

Brak komentarzy: