poniedziałek, 4 lipca 2011

Przykra wiadomość ;) ;]

Dziś znów musze was zawieść,znów uczyłam sie ale nie z fizyki tylko z geografi heh^^;)
Wiem że nie ma takich osób co uczą sie w wakacje ;) Wiem co myślicie,ale ja wole sie troszke pouczyć,bo i tak sie nudze w domciu i tak heh^^;*
Dziś troche miałam odpoczynek przyszła do mnie koleżankaa i siedzieliśmy sb w moim pokoju a ona tylko sms ;) i bawiła się z moim bratem Igorkiem hehe a tak wgl. była beka ;) ;*
Posiedziała sb dużo hmmm siedziała 5 godzin;) i nie wiem jak to szybko zleciło to 5 godzin ;]

 Potem przyjechała do mnie sis i nocuje u mnie super znów bd beka z Kindzią ;*** <3 !
Jutro znów mnie wcześnie obudzi ;) nie pośpie sb ;) heh^^
Okej kończe bo zanudzam was ;*
Nie wiem czy ktoś wgl. czyta mój blog ;) ;[


- Ciekawe co to by było gdyby marzenia się spełniały...- Byłbyś Mój o każdej godzinie dnia i nocy, na zawsze!

. teoretycznie, jesteś zwykłym dupkiem, praktycznie - całym moim światem ♥ .

Uwielbiam ten stan kiedy mówię " Glupek " , a w myslach " Boze jak ja go kocham ".

`Zawsze byłeś i będziesz najpiękniejszym scenariuszem mojego życia.`


Dobra kończee całusyy < 3 !

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Heh, zakręcony dzień!
Wohoh, to dobrze się fajnie uczyłaś. :)
Heh, znowu nauka < 333
Ja czytam twój blog! Ja, ja! :)
Jest super ;)
To lepiej idź już spać, bo jtr. nie wstaniesz ;*