poniedziałek, 11 lipca 2011

Haii :*

ElOo;]
Dziś nawet sie nie nudziłam;]
Z moją sis sb chodziłam po dworzu i rObiliśmyy fOty:*
Heh^^
Jeszcze mnie sis ochlapała wodą i byłam cała mokra ;) heh^^,ale fajniee było :*
Z mOim słodziakiem sznaucerkiem :*kOcham <3


` A co byś zrobił gdybym zadzwoniła w samym środku nocy i powiedziała , że cholernie Cię kOcham !?`
Najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz jak boli gdy na mnie nie patrzysz i gdy muszę odwrócić wzrok od Twojej twarzy - nie patrzeć nawet kątem oka - abyś przypadkiem nie zauważył jakie wywierasz na mnie wrażenie:* ;(

`jestem po prostu zwykłą nastolatką z 3789 problemami i 8390 wadami. to chyba normalne. ♥`-  

Narysowałam Ci serce ekierką...- Ekierką? Przecież tak się nie da!- Da się! Jak się kocha to wszystko się da!

`Są chwile w moim życiu które zawsze będę pamiętać. Nie dlatego że były dla mnie ważne, ale dlatego że Ty w nich byłeś.:*`

cholernie kocham ...
Jaa już uciekam,może bd później ;*
Bay:* <3

Brak komentarzy: