wtorek, 5 lipca 2011

Heloo . ! :*

Cześć wam . ! ;*
Dziś wstałam o 8:00,jak mówiłam sis mnie obudziła i nie pospałam dłużej ;) a wczoraj tak mnie mordowała żę lol ;/Poszliśmy na łóżko o 23 aa dopiero usneliśmy o 1:00 w nocyy ,Kinia jak zawsze coś wymyśli ;/Leżała u mnie na łóżku taka maskotka żabaa i Kinia spytała jak ją nazwałaś a ja mówie żę nie nazwałam ją naraziee jak chcesz to możesz ją po swojemu nazwać a ona okej
-może być Recha?
ja:
-słucham?
-No czy może być Recha?- Kinga
-Chybaś ty oszlała,niee -ja
-No co ładnee jest;]
-Hah^^ śmieszna jesteś,a to czemu akurat recha?
-a tak spodobało mi się,a po zatym ty też jesteś Recha;))
-co?
-no tak;]
-nie jestem !
-Jesteś,tak woja koleżanka nawet od cb napisała
-no tak napisała ale głupote ;)
-no to co i tak jesteś
-Nie . !
-Tak !

I tak dalej ;)Cały czas mówiła takie głupoty i jeszcze oglądała zdfięcia moje na telefonie i mówi o recha o recha a ja mówie ty jesteś ślepa przeciesz to ja a ona tno przeciesz wiem ;)ona jest taka wariatkaaa że masakra ;/
Potem śpiewała jeszcze piosenke jakąś o mniee ;/
Już prawie nie wytrzymywałam z nią na łóżku ;/
 Ale jakoś ją przekonałam żęby poszła spać i poszła i miałam spokój ;*


Ale przedtym jeszcze patrzyłam na moje kontakty no i zobaczyła numer rechacza i mówi ej pobawmy sie w coś a ja mówie a w co? a onaa w zapamiętywanie aa okej a ona no to dobra zaczynamy ;) masz zapamjętać ten numer ja mówie okej a czyj ten numer jest a ona no twojego rechacza a ja coo !? to nie jest mój rechacz ! a ona jest ! i tak sie cały czas kuciłam ale dałam jej spokuj i powiedziałam niech ci bd bo chciałam jak najszybciej iść spać no i kaz mówiła po  cyfrze i zapamiętywałam no i cały zapamiętałam :D no i w końcu poszłam spać i ona też ;* ! <3 :D

Dziś też gadała Recha . ;/
Y @ mała ;*
Rano zrobiłam na śniadanie gofry ;)ale zobaczyłam że nie m a produków musiałam iść do sklepu i kupić;/Jak szłam do sklepu to były te chłopaki,hm.... kiedy ja ich widziałam  o jej :D
Ja ide a oni na głos:Siema Andżellaa a ja cześć ;)
Taka beka miałam z nich,ale już chyba poraz ostatni ich ujżałam i więcej nie zobacze ;/szkoda fajne były ;)
Maryś też bd tęsknić :*

Z Kinidzą graliśmy jeszcze na kompie w Pet Party,no ona grała ja sie patrzyłam ;)
Hm..co ja tu powiem jeszczee a aa

Macie tu piosenke ;):
Kocham ją :* < 3 !

3 komentarze:

Nemosiaście ♥ pisze...

Kinga była u ciebie?

Wy wariaty jedne wy

Angel;DD pisze...

Niee Kasiuu,mojaa siotra ;*******;]

Angel;DD pisze...

siostra*