czwartek, 7 lipca 2011

JoOoł .! :*

Cześć ;*,dziś nie widze za bardzo żeby było słOnkooo ,ale jeszcze wszystko może się zmienić :D
Na dworku jest nawet ciepłoOo;]
Musze to wykorzytać,wyjde sb z pieskiem na spacerek może ;)
Heh^^
Dziś wstałam o 10:00 i ogarnełam swój bałagan w pokoju ;]
Dziś ma zamiar przyjść znów Maryssia:*
Noo na pewno bd znów rozmawiać z takim Marcinem;/
Oj Maryś;]

Dziś znów przyjeżdża na noc do mnie Kinia o losie znów mówienie na mnie,śpiewanie piosenek o mnie ;) ;/
Oj i znów nie bd prawie całą noc spać;/
Ahh^^;]

Ja już zmykam papapa;*
Jeszcze napisze później co sie działo z Marysią :*
Ahhh < 3 !






` God is my witness that I never wanted anything from you - except you ! ♥ ; *

` Są chwile, które w pamięci zostają i choć czas mija, ona nadal trwają. Są takie osoby, które raz poznane już zawsze będą
zapamiętane . ♥



`I chciałabym zobaczyć Twoją minę, kiedy dowiedziałbyś się, że to Ty jesteś bohaterem i adresatem większości moich wpisów.`


Powinieneś szanować dziewczynę której się podobasz , z jednej prostej przyczyny : - z wszystkich chłopaków, ona wybrała właśnie Ciebie;(





Brak komentarzy: