piątek, 15 lipca 2011

Pogoda ;/i nie udana fryz

Siema ;/
Dziś była nie fajna pogoda,rano nawet nawet ciepło a po południu to ło ;/szkoda słów :/
Dziś rano musiałam wstać bo musiałam jechać na badania ;/
yyy;)
Alee jakoś przerzyłam ;)
Heh^^;]
Potem z mamą poszliśmy na zakupy xd
Kupiłam sb duperele na wesele xd bo mam za tydzień :D
Nie moge sie doOczekać aaa :*
Heh^^
wariatkaa ze mnie,wiem :*
Miałam sb przefarbować włosy na blond no zrobić pasemkaa ale sie nie udały ;/
yyy;(
za miesiąc sb zrobiee znów i mam nadzieje że mi sie udadzą ;D :D heh^^
Dziś cały dzień byłam osłabiona nie wiem czemu ;) chyba przez te badania;)
Ale do jutra mi przejdzie xd
Dziś też była u mnie sis,ale zaraz bd jechać do domciu,siedzieliśmy cały czas w domu bo ciąglee padałoo ;/

Jutro nie  jade do Anitkii, szkoda :9 innym razem spotkamy się :( ;**

Dobraa uciekam papapa ;****

2 komentarze:

Dajan pisze...

Gratulacje! Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards. Więcej szczegółów na moim blogu: http://dajannnnn.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html#comments

happiest ♥ pisze...

poobserwujemy się? :)

ładne zdj. ;*