piątek, 1 lipca 2011

Sprzątanie,sprzątanie i sprzątanie;]

No jak widzicie nagłówek;]
z czym może być związany ;]
Z ciągłym sprzątaniem ;)
Heh^^
Dziś cały czas sprzątałam w domu xd
Sis nie dała mi pospać musiała mnie zwalić z łóżka o 9:00 ;)
Yhmmmmmm..co ja jeszcze pOwiem ..... aa że są nudyy a wakacje jak to powiedzieć''do dupy'' jak u mnie,wy napewno inaczej spędzacie wakacje ;)
A ta jeszcze pOgodaa yy;/
Lubie deszczyk,wczoraj wyszłam na dwór to jak głupia kręciłam sie na podwórku  i byłam mokra włosyy mokre jak nie wiem ;)Nie wiem co ze mną było ;)
Ja normalnie sb nie poznaje ,wszystko sie zmienia u mnie oprócz serca i miłości do jedynej osoby ;* ;(
aa ja cb tak :Ich libe dich .!


Macie tu takich wierszyków głupich jak ja ale nie wszystko ;) ;* 

``Tęsknota mnie zabija, to przykre jak jeden człowiek może perfekcyjnie zniszczyć życie drugiej osobie.``

`Trudno jest mówić kiedy przez swoje słowa możemy coś zyskać bądź stracić... Wówczas długo zastanawiamy się co i jak powiedzieć. Słowa łatwo przychodzą kiedy nie mogą już niczego zmienić...`

Jest taki dzień, że wstajesz rano i nic Ci się nie chce. Wszyscy Cię wkurzają , nic Ci nie wychodzi i każdy się czepia właśnie Ciebie. Myślisz ' fatum ' Ale gdybyś się głębiej zastanowiła dojdziesz do wniosku , że to wcale nie Twoja wina lecz jego!;(

 `Kiedy Cię poznałam rozpoczął się najpiękniejszy rozdział mego życia. :*;(

`Bliscy, nawet najmniejszym gestem umieją sprawić przykrość. `

` Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią . ♥

' moje serce kocha twoje . ♥`
`na drodze do miłości powinni stawiać znaki ' uwaga, idiota !`

` -Czemu to zawsze kobiety muszą cierpieć? -Bo tylko my jesteśmy takie głupie żeby kochać. ` ♥
 Tak wyskoczyło w fb ;( ;(
 imię chłopaka,w którym się zakochałaś ♥:
Dawid ;(
I to prawda ;(



`♀ + ♂ = ♥ !`


- Dlaczego jesteś głucha na moje prośby.?- Bo Ty jesteś głuchy na moją miłość.

- Wiesz gdzie leży niebo?- Wiem, on jest moim niebem.

- źle wyglądasz. co Ci się stało.?- nic. nie zrozumiesz.- spróbuję.- a bolały Cię kiedyś wspomnienia.?


``Była naiwna jak mała dziewczynka . Wierzyła , że słuchawki w uszach i muzyka , na full , zagłuszą jej myśl i , wspomnienia , przegapione szanse , wyrzuty sumienia i całą resztę .``

``Gdzie jest to szczęście?! To cholerne szczęście które w bajkach jest w nadmiarze ,no gdzie jest ?``;(

-jakie jest twoje największe marzenie ? -moje? pocałować cię w deszczu i mocno przytulić, a twoje ? -spełnić je .

``Weź mnie za rękę, zaprowadź mnie do hipermarketu, oprzyj o pułkę z chipsami i zacznij całować bez opamiętania!``

Kiedy mówię 'nie' to znaczy 'tak. Kiedy mówię 'wyjdź' to znaczy 'przyjdź'. Kiedy mówię 'milcz' to znaczy 'powiedz, że mnie kochasz'. Kiedy mówię 'zostaw' to znaczy 'przytul'


``Podaj mi kod PIN do swojego serca.`` ^^
' Przyjaciel jest to nasze odbicie w lustrze życia,przeglądamy się bo musimy.Gdybyśmy go nie mieli,nie wiedzielibyśmy jak żyć.Przyjaciel nas wspiera w chwilach smutku i śmieje się z nami w chwilach radości.Zawsze jest przy nas.Bez niego wszystko traci sens. ; * ' ;(;(



Kup mi plastikowy pierścionek i wykrzycz, że mnie kochasz ! < 3 ;*

Dobraa kOńczee papapa ;**

;(;(








Brak komentarzy: