czwartek, 7 lipca 2011

Oł jeaaa . ! ;*

No i jak mówiłam,byłaa zajebistaa pogodaa,nie leniwiłam sie w domciu przy kompiee; ;]
Wykorzystałam cudną pogodee .! ;]
Przyszła do mnie Maryś i pogadaliśmy sb,oglądaliśmy ciekawy film,bardzoo zabawny tak sie brechtaliśmyy o łoł ;]
Potem naładowałam baterie do aparatu i poszliśmy z Marysią na pOlee i zrobiliśmy pare fOt :macie tu pare na polu :

Tu z mOją wariateczką Marysią,lOvee:*






Przy tej fotce troszke z daleka widać mój zielony dach od domciuu heeheh^^ ;*******


 Lubie te fOtty<3 ! ;***
Potem rozładował nam sie aparat i wróciliśmy z powrotem do domu i naładowałam je troszkee ;] ;*Heh^^ i potem poszliśmy na spacerek do lasuu ;]
Fotki :
To mOjaa naj fOtaaa <3 ! ;***



 A tu nasze ślicznee buciki hehe^^;] przy stawiku :
Jak szliśmy w strone lasu to Maryś coś usłyszała a ja to tylko żaby a onaa o jej przestraszyłam sie i  zaczeła sie śmiać hehe^^ wariatkaa <3 ! ;*


 A tu mojaa koOchana fotaa,kocham ją i fotografa która zrobiła :


Joł wszystkim ;*
Heh^^:*
Maryś to był zajebistyy dzień ;**********
Jutro też przyjdziee mOjee słOńcee :*
Bd ciekawiee :*

Papapappaa :*

2 komentarze:

Nemosiaście ♥ pisze...

Wszystkie są boskie ale ta druga od końca chyba najlepsza

Angel;DD pisze...

nO mi też sie wydajeee,dziękujeeee NemoOo . ! ;*********

< 3