środa, 6 lipca 2011

Maryśka . !

Ehmmmmm..........
siemaa wam  .! ;*
cO tam u was słychać? ; >

Dziś było nie fajniee,znów padało ;/
y  !?
Po południu przyszła do mnie koleżanka  Marysiaa,ona jest tak walnięta że łOj ;*
Poszliśmy w deszcz i to jaki deszcz do sklepu , ze  sklepu jak wróciliśmy to byliśmy całe mokre ooo łoł !;/
Jeszcze w czasie przyjścia do domu Marysia sb szła powoli i pisała sms a padało tak masakra;/
Jeszcze sb ańczyła w deszczu a ja do niej powiedziałam żeby tak nie robiła bo sie zaziębi a ona no to co właśnie chce tegoo;]
Jak przyszliśmy do domu ona cała mokra i ja też ;)
Ale cały czas te sms;/
Ajjjj;]
Potem sb rozmawialiśmy hmm powiecmy że wspominialiśmy  atrakcje w szkole i wgl.,ah te nasze wspomnieniaa ;]:D
I nasze słOdziaki heh^^;*
Bekaa:*
Potem troszke oglądaliśmy film;]Ciekawy nawet :d
Ale Marysia musiała iść no to musiałam ją odprowadzić troszke w ten deszcz;/
Ajj ;/
Ale jakoś nie padało tak strasznie ;D

Heh^^
Ja już lece papapapapa ;*
Całusyy:*
Tęsknie za wami . ! <3 :* ;(

Jeszcze miesiąc i 25 dni:D ;**


;*************

Brak komentarzy: